2013. január 14., hétfő

5.rész : Este.

Kedves olvasóim, köszönöm hogy vagytok nekem! Remélem továbbra is figyelemmel követitek a történet alakulását! Köszönettel tartozom a BTR-nek hogy megismerhettem nagyon sok fantasztikus embert!Köszönöm Annuskámnak hogy ennyi motivációt, inspirációt add nekem , és mindig biztat !Köszönettel tartozom azoknak akik írnak nekem, akár itt akár a közösségi oldalakon! Hálás vagyok nektek! El se hiszitek mennyire! Na a sok nyáladzás után, jöjjön is az új rész. :)))




Marie szemszöge :

-Készen vagy mááááár Jessie? -ordítottam fel az emeletre.
- Nem , nem megyek! Jó szórakozást, de én a dvd-imet választom és a forrócsokit ma estére!-jött a válasz 1 perc múlva.
- Most ez komoly?Én elindultam,gondolkozz kicsit!- felvettem a kabátom és elindultam.

Már fél úton voltam,azt reméltem ha fogom magam és eljövök utánam jön Jessie ,  vagy felhív hogy várjam meg ,mert mégse akarja egyedül tölteni a szombat estét de nem így volt. Úgy sajnálom Jessiet, kicsit fél az embereket megismerni, fél hogy csalódik vagy csalódást okozz. Ezen valahogy segítenem kell.
Megérkeztem a megadod címre, mi is elég luxus házba lakunk Jessie-vel de ez , tátva maradt a szám Flora és James házát nézve.



Meglepődésemre Kendall nyitott ajtót, hatalmas vigyorral hááááááát még is eljöttetek! Majd nézelődni kezdett.
- Jessie hol van?-Kendall hiába keresed a hátam mögött, nincs itt.
- Miért nem, nem bír minket?-kérdezte csalódottan.
- Oo dehogy is nem, haza fele egész úton arról áradozott, hogy ilyen jó fej, vicces, híres srácokkal nem találkozott még, és nagyon örülne ha mehetne veletek turnézni.-kacsintottam egyet-bemehetek?-kérdeztem Kendall , ezen együtt nevettünk.
- Ja persze ne haragudj, gyere csak lesokkolt hogy a barátnőd miért nem akar velünk vacsizni, pedig nem ő lenne a főfogás - vicceskedett Kendall.
- Majd ha később lesz egy kis időd elmesélem miért is nem jött el.
- Sziasztok! - köszöntem mindenkinek
- Kezit csókolom hölgyem, fáradjon beljebb.- üdvözölt Carlos.
- Szia Marie- köszöntött Flora.
- Hol van Jessie ? Ugye nincs semmi próbléma?-aggódoan kérdezte .
- Drááágám-kiabált Flora után James.- Itt hagytál egyedül , magányosan ! Gyere fel, most!
- Marie most úgy érzem az édesemnek sürgős gondjai lehetnek, rohanok hozzá majd beszélünk.
- Örülök hogy eljöttél - kiabált utánam ez a gyönyörű lány.

Leültünk 7en az asztalhoz, Flora isteni finom lasange-t csinált , az egész 15 perc alatt elfogyott. Később mindenki elvonult a maga párjával , én és Carlos lent maradtunk a konyhába és nassoltunk sunyiban. Közös tulajdonságunk hogy mindketten imádunk enni , amennyi csak belénk fér. Carlossal töltöttem az este 90%-kát. Elmesélt szinte mindent amit csak tudni lehet róluk .
Flora és James 1és fél éve vannak együtt jóba rosszban, és az edzőteremben találkoztak.
Logan sem volt egyedül este, itt volt vele Samantha akivel 2 hónapja találkozgat, habár Carlos szerint többről van szó némi barátságnál. Ő és Kendall szingli jelenleg. Rengeteget bohóckodtunk egyszer csak elkezdett kergetni a lakásban.
- Carlooos hagyj békén kifáradtam! -majd elestem Logan lábában ,Carlos kihasználta az alkalmat és mint valami amerikai focista rám vetődött, majd elkezdett csikizni.
- Boloooond száálj le rólam megfulladok a nevetéstől-megmarkoltam jó erősen a popóját ,ő egy hatalmasat sikított és elkezdett rohangálni.
- Hááááh, győőőztem- nyújtogattam a nyelvem ,akár egy óvodás.
- Igen? Vigyázz mit mondasz! Jössz te még az én utcámba.-kacsintott egyet Carlos.

 A kis játékunkban eléggé kifáradtam majd leültem Kendall mellé a kanapéra.aki eléggé unottan bámulta a tv-t.
- Azért ilyen látványosan ne und magad .-bökdöstem meg az oldalát.
- Én csak fáradt vagyok.-felelte kómás hangon.
- Inkább meséld el nekem miért is nem jött el Jessie? Valami baja van velünk ,rosszat mondtunk délelőtt?-értetlenkedett.
- Tudod Kendall az én barátnőm nem olyan mint az átlagos sztárok. Ő igazából nem szeret szerepelni, inkább otthon van , mint hogy bulizzon , és nagyon nehezen nyílik meg az embereknek. Azért mert sokat csalódott. Kicsit zárkózott lány. De ez nem miattatok van. Remélem megérted, és emiatt még lesz esélye a turnéra, hiszen az minden álma. 
- Ha ilyenkor is otthon ül ,csak még rosszabb lesz, segítenünk kell rajta.És talán ha jönne a turnénkra ott jobban megismernénk és sikerülne bíznia bennünk.
-Ha te most elmennél hozzánk , és megkérnéd hogy jöjjön,biztos nem mondana nemet, mert rossz érzése lenne hogy elmásztál oda a semmiért,mivel nagyon lelkiismeretes lány.
- Oké, kérek egy címet és indulok is. Aztán bulizunk egy nagyot.

Kendall szemszöge :

Elég furcsa hallani hogy egy híres lány ilyen zárkozott, remélem tudunk rajta segíteni, elég kedves lánynak tűnik Jessie.
20perc alatt ideértem a megadott címre : Jessie nyitott ajtót kócosan,mackónadrágba és egy kinyúlt pulcsiba.
- Álmodom, vagy tényleg Kendall Schmidt áll az ajtómban ?-nagyon kómásan mondta Jessie, szerintem felébresztettem.
 - Te komolyan szombat este fél 12kor alszol?Öltözz fel addig megvárlak a kocsiba.
- Köszönöm hogy eljöttél értem ,de én innen ki nem mozdulok.Látod azt a küszöböt,én ma este azt nem lépem át az tuti -nyitva hagyta maga után az ajtót.
- Akkor mit tervezel , mit fogsz csinálni?-utána mentem, hátha sikerül rávennem hogy jöjjön.
- Aludni, mivel felvertél az álmomból és egy jó darabig biztos tuti nem tudok visszaaludni  ,most csinálok egy teát, popcort és berakok egy filmet , kérsz teát?
- Köszönöm elfogadom, egyébként mindig ilyen harapós vagy?
- Te szereted ha az édes álmodból felkelt valaki, éppen a legjobb résznél? Na én sem.- kérdésre kérdés volt a válasza, ez a lány nem semmi.
- Tehát akkor esélyem sincs hogy elgyere ma a buliba?-kérdeztem lágy hangon, hátha meggondolja magát.
- Kendall , kedves vagy (vagytok) hogy ennyire szettnétek megismerni, kedves vagy hogy eljöttél ide. Nagyon szeretnélek titeket megismerni de ahhoz nekem idő kell hogy megnyíljak. Remélem ezért nem fog elúszni az esélyem a turnétokra.
- Így sosem fogsz megismerni minket, ha mindig kibújsz ez alól. És emiatt semmi sem úszott el. Ígérd meg hogy egyik nap bejössz hozzánk a stúdióba egy próba szám felvételére. Rendben?
- Rendben ,ígérem, nem lesz semmi kifogás!
- Van kedved megnézni egy filmet?-kérdezte Jessie.
- Nekem igazából vissza kéne mennem a többiekhez, de legyen !Szívesen megnézek veled egy filmet.-amikor ezt kimondtam Jessie elmosolyodott.
- Na éééés mit szeretnél megnézni Kendall ?
- Legyen valami horror.
- Utálom a horrort, azok olyan ijesztőek.És én este félek egyedül.
- Igen, ez lenne a lényege.És perpillanat nem vagy egyedül.


Olyan sokáig harcoltunk hogy mit nézzünk meg ,hogy mindketten bealudtunk a kanapén ............................



6 megjegyzés:

  1. Jujj de jó *-* jössz te még az én utcàmba. :9 nagyon ügyes vagy, izgatottan várom a következőt. ;)
    Xoxo

    VálaszTörlés
  2. Samanthaaa <3 :DD Na de kéreeeem, itt abba hagyni??? Kövit, szél sebesen! :D Qurva jóóó vagy :*

    VálaszTörlés
  3. ahh ez valami fantasztikus rész volt!!! függő lettem azonnal kérem a kövi részt!!!!!!! :)) ♥♥♥ *-*

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó, mint mindíg imádom *-* <3 :))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jóóó!!!!! :DD Mikor jön a kövi rész???

    VálaszTörlés
  6. :))) hihetetlenül jól esik hogy kommeneltek,és várjátok a következő részt:)!köszönnöm nektek!

    VálaszTörlés